середу, 6 червня 2012 р.

Модуль 8.

 Саме в цьому модулі я зрозуміла, що варто переглянути власні підходи до оцінювання учнівської роботи.  Дуже багато інформації яка потребує більш ретельного вивчення. Оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить підтримуючий, спрямовуючий характер. Всі розроблені форми оцінювання мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні десктиптори, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати її за чітко визначеними вимогами. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Більше уваги я буду приділяти самооцінюванню учнів. Зацікавило питання конструктивної критики.

Немає коментарів:

Дописати коментар