Модуль 8.
Саме в цьому модулі я зрозуміла, що варто переглянути власні підходи до оцінювання учнівської роботи.
Дуже багато інформації яка потребує більш ретельного вивчення.
Оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить підтримуючий, спрямовуючий характер. Всі розроблені форми оцінювання мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні десктиптори, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати її за чітко визначеними вимогами. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Більше уваги я буду приділяти самооцінюванню учнів. Зацікавило питання конструктивної критики.
Немає коментарів:
Дописати коментар