середу, 6 червня 2012 р.

Модуль 10.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що потрібно переглядати взагалі уявлення про роль вчителя і про ведення уроку. Вчитель повинен правильно розподіляти час роботи, ніколи не говорити в спину учням, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду.  Але, на жаль, система тисне, та і більшість вчителів не будуть перевчати себе на нову роль. Особисто для мене тут складним являється саме організаційний момент -як і вчити, і не заважати, бути цінним для дітей, але не центром уроку. Сподіваюсь, що вчителі, які пройшли даний тренінг візьмуть на озброєння все набуте тут корисне і застосовуватимуть нові знання і вміння. Почну з себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар